Tack Store / Lehtolan Ratsutalli y:1572587-2 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaviin toimituksiin. Emme toimita tuotteita manner-Suomen ulkopuolelle muutoin, kuin erillissopimuksella näistä ehdoista poiketen. Mikäli asut ulkomailla niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilaustasi. Nämä toimitusehdot ovat voimassa 30.3.2022 alkaen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin yksipuolisesti, joten tutustuthan toimitusehtoihimme aina ennen tilaustasi. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. tackstore.fi verkkokaupalla on oikeus alentaa hintoja erilaisilla hintatarjouksilla. Hintatarjoukset ovat voimassa siitä hetkestä alkaen, kun hintatarjoukset annetaan yleisölle tiedoksi. Nämä hintatarjoukset eivät koske ennen tarjouksen antamista tilattuja tai varattuja tuotteita. Tarjoukset koskevat vain uusia tilauksia.
Verkkokaupan yhteystiedot
Tack Store / Lehtolan Ratsutalli
Lehtola 173
11120 Riihimäki
Suomi
Puhelin 0405376795
Sähköposti lehtolanratsutalli@gmail.com
Verotunniste
Y-tunnus: 1572587-2
Varastomme sijaitsee osoitteessa Sepänkatu 5 A, 11710 Riihimäki. Varastolta noutaessa sovi aina etukäteen ajankohta!
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Toimitustapa ja -aika
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla verkkokaupassamme mainutulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Pyrimme postittamaan tilatut tuotteet viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksestasi varastotuotteiden kohdalla. Tällöin tilauksesi on sinulla postin nopeudesta riippuen 2-4 arkipäivän sisällä tilauksesi maksusta. Emme vastaa postin mahdollisista viiveistä. Tilaustuotteiden toimitusaika on normaalisti n. 7-14vrk (asiakaspalvelu varmistaa tilaustuotteiden toimitusajan tilauskohtaisesti). Tilaukset toimitetaan tilausjärjestyksessä ja ilmoitamme heti tilausta käsiteltäessä mahdollisesta tuotteen loppumisesta.
Rehusäkit ja lisäravinteet ovat saatavilla vain toimipisteestämme ennakkoon sovitusti noudettuina.
Toimituskulut
Toimitus/postikulut tilaukselle ovat 8,00 ja se lisätään automaattisesti tilauksesi loppusummaan. Koko maksettava loppusumma näkyy ostoskorissasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tilaukset toimitetaan yhdessä lähetyksessä. Mikäli jotain tuotetta ei ole heti saatavilla, jää tilaus odottamaan, kunnes kaikki tuotteet ovat saatavilla. Poikkeuksellisissa tapauksissa lähetämme puuttuvan tuotteen jälkitoimituksena, veloituksetta.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus verkkokaupasta ostamillesi tuotteille. Halutessasi käyttää vaihto/palautusoikeuttasi tulee sinun ilmoittaa tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita palautuksesta sähköpostilla tai soittamalla.
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä, puhtaita ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Huomioithan, että loimet tulisi sovittaa lakanan tai puhtaan ohuen loimen päälle, jotta sovittamasi loimi ei likaannu! Mikäli loimi näyttää käytetyltä, siinä on karvoja, hilsettä tai muuta likaa, tai siitä puuttuu laput, emme voi vastaanottaa palautuksia ja vaihtoja kyseisen tuotteen kohdalla. Huomioithan myös, että tuotteen alkuperäisen paketin tulee olla uudenveroinen, mikäli se on siinä toimitettu.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Vaihtotilanteissa ostaja/tilaaja vastaa itse kaikista postitus/lähetyskuluista.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitäthän siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
Tack Store / Lehtolan Ratsutalli
Lehtola 173
11120 Riihimäki
Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikan tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa, reklamoidut tuotteet toimitetaan maahantuojalle/valmistajalle tutkittavaksi heidän ohjeiden mukaisesti. Tämä käsittely saattaa viedä muutamia viikkoja.
Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Tilauksen peruuttaminen
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Vastuunrajoitus
Tack Store / Lehtolan Ratsutalli ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.