Toimitusehdot

Tack Store / Lehtolan Ratsutalli y:1572587-2 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaviin toimituksiin. Emme toimita tuotteita manner-Suomen ulkopuolelle muutoin, kuin erillissopimuksella näistä ehdoista poiketen. Mikäli asut ulkomailla niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilaustasi. Nämä toimitusehdot ovat voimassa 30.3.2022 alkaen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin yksipuolisesti, joten tutustuthan toimitusehtoihimme aina ennen tilaustasi. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. tackstore.fi verkkokaupalla on oikeus alentaa hintoja erilaisilla hintatarjouksilla. Hintatarjoukset ovat voimassa siitä hetkestä alkaen, kun hintatarjoukset annetaan yleisölle tiedoksi. Nämä hintatarjoukset eivät koske ennen tarjouksen antamista tilattuja tai varattuja tuotteita. Tarjoukset koskevat vain uusia tilauksia.

Verkkokaupan yhteystiedot

Tack Store / Lehtolan Ratsutalli
Lehtola 173
11120 Riihimäki
Suomi

Puhelin 0405376795
Sähköposti lehtolanratsutalli@gmail.com
Verotunniste
Y-tunnus: 1572587-2

Varastomme sijaitsee osoitteessa Sepänkatu 5 A, 11710 Riihimäki. Varastolta noutaessa sovi aina etukäteen ajankohta!

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Fellow Yrityslasku

Markkinoiden helpointa B2B ostamista

Ostaminen Fellow Yrityslaskulla onnistuu lähes aina pelkkien yhteystietojen avulla, ilman vahvaa tunnistautumista. Riittää, että pystymme varmistamaan ostajan ja hänen edustaman yrityksen välisen yhteyden. Lasku lähetetään ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta myös sähköpostilasku ja paperilasku ovat mahdollisia. Meillä on valmiina tiedossa yritysten viralliset verkkolaskuosoitteet, joten myös laskutusosoitteen valinta on helppoa. Ostolaskun käsittely on suunniteltu yritysostajan kannalta mahdollisimman sujuvaksi ja ostaja saa lisätty laskulle laskun kohdentamiseen tarvittavat viitetiedot. Lisäksi laskulta löytyy ALV-erittely.

Fellow Yrityslaskun normaali maksuaika on 14 vuorokautta. Halutessaan maksuaikaa voi pidentää jopa 60 vuorokauteen. Fellow Yrityslaskun luottoraja on 5000 €. Jos yrityksenne tarvitsee korkeamman luottorajan, voitte olla yhteydessä Fellow asiakaspalveluun. Fellow Yrityslaskun mahdollistaa Fellow Bank Oyj. Lisätietoja Fellow Yrityslaskusta löytyy seuraavasta linkistä: https://www.fellowpankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitustapa ja -aika

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla verkkokaupassamme mainutulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Pyrimme postittamaan tilatut tuotteet viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksestasi varastotuotteiden kohdalla. Tällöin tilauksesi on sinulla postin nopeudesta riippuen 2-4 arkipäivän sisällä tilauksesi maksusta. Emme vastaa postin mahdollisista viiveistä. Tilaustuotteiden toimitusaika on normaalisti n. 7-14vrk (asiakaspalvelu varmistaa tilaustuotteiden toimitusajan tilauskohtaisesti). Tilaukset toimitetaan tilausjärjestyksessä ja ilmoitamme heti tilausta käsiteltäessä mahdollisesta tuotteen loppumisesta.

Rehusäkit ja lisäravinteet ovat saatavilla vain toimipisteestämme ennakkoon sovitusti noudettuina.

Toimituskulut

Toimitus/postikulut tilaukselle ovat 8,00 ja se lisätään automaattisesti tilauksesi loppusummaan. Koko maksettava loppusumma näkyy ostoskorissasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tilaukset toimitetaan yhdessä lähetyksessä. Mikäli jotain tuotetta ei ole heti saatavilla, jää tilaus odottamaan, kunnes kaikki tuotteet ovat saatavilla. Poikkeuksellisissa tapauksissa lähetämme puuttuvan tuotteen jälkitoimituksena, veloituksetta.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus verkkokaupasta ostamillesi tuotteille. Halutessasi käyttää vaihto/palautusoikeuttasi tulee sinun ilmoittaa tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita palautuksesta sähköpostilla tai soittamalla.

Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä, puhtaita ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Huomioithan, että loimet tulisi sovittaa lakanan tai puhtaan ohuen loimen päälle, jotta sovittamasi loimi ei likaannu! Mikäli loimi näyttää käytetyltä, siinä on karvoja, hilsettä tai muuta likaa, tai siitä puuttuu laput, emme voi vastaanottaa palautuksia ja vaihtoja kyseisen tuotteen kohdalla. Huomioithan myös, että tuotteen alkuperäisen paketin tulee olla uudenveroinen, mikäli se on siinä toimitettu.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Vaihtotilanteissa ostaja/tilaaja vastaa itse kaikista postitus/lähetyskuluista.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitäthän siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:

Tack Store / Lehtolan Ratsutalli
Lehtola 173
11120 Riihimäki

Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikan tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa, reklamoidut tuotteet toimitetaan maahantuojalle/valmistajalle tutkittavaksi heidän ohjeiden mukaisesti. Tämä käsittely saattaa viedä muutamia viikkoja.

Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Tilauksen peruuttaminen

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Vastuunrajoitus

Tack Store / Lehtolan Ratsutalli ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

TILAA UUTISKIRJE!

Saa ensimmäisenä parhaimmat tarjoukset sekä tiedot uutuustuotteista suoraan sähköpostiisi.

Kiitos uutiskirjeen tilauksesta.

Pin It on Pinterest